Asiakastyytyväisyyskyselyiden palautetta
Työterveys Lappica seuraa säännöllisesti yritys- ja henkilöasiakkaidensa tyytyväisyyttä työterveyspalveluiden tuottamiseen. Lappicassa on mahdollisuus antaa palautetta vastaanottokäyntien yhteydessä Roidu-järjestelmän kautta, verkkosivujemme kautta https://www.lappica.fi/tietoa-meista/anna-palautetta/ sekä vuosittain tehtävillä asiakastyytyväisyyskyselyillä.
Lähetimme tammikuussa yritys- ja henkilöasiakkaillemme Työterveyslaitoksen Avain-kyselyt tiedossa olevien sähköpostiosoitteiden kautta. Kyselyn vastasi 45 organisaation edustajaa ja 1327 henkilöasiakasta. Vastaajat olivat kuntien, kuntayhtymien tai yksityisten yritysten edustajia.
Vastauksista päällimmäisenä nousi positiivinen kokemus työterveyshuollon asiantuntemuksesta ja puolueettomuudesta aiempien vuosien tapaan. Vastaajat kokivat Lappican huolehtivan yksilön tietoturvasta. Työterveyshuoltopalvelut koettiin kokonaisuudessaan hyväksi. Työterveyshuollon koetaan ottavan kantaa ja etsivän ongelmiin ratkaisuja.
Keskeiseksi kehittämisehdotukseksi kyselystä nousevat puhelinpalvelun ja ajanvarauksen kehittäminen sekä työnantajille suunnatun neuvonnan lisääminen liittyen työterveyshuoltosopimuksen sisällön informoimisesta työntekijöilleen.
Vapaissa vastauksissa nousseet palautteet käsittelemme henkilöstön kesken.
Lappican vastaanottokäyntien yhteydessä on ollut mahdollista jättää palautetta Roidu-järjestelmän kautta. Vastaanottokäynteihin liittyvän asiakastyytyväisyyden mittauksessa saamamme keskiarvo oli 9.37 (n=729) vuonna 2021 (viereinen kuva). Tämän perusteella noin 85 % vastaajista (NPS-luku) suosittelisi palveluitamme muillekin.
Kiitos vastaajille!
Jätäthän jatkossakin palautteesi palauteautomaatin kautta. Palautetta voit antaa myös verkkosivujemme kautta https://www.lappica.fi/tietoa-meista/anna-palautetta/
Saamamme palautteen myötä kehitämme jatkuvasti toimintaamme.